FANDOM

2. tuotantokausi Muokkaa

Vaikka paikallaan polkemista ja käsikirjoittajien väsymistä oli ajoittain havaittavissa, oli kauden aikana paljon klassikkohetkiä mm. kongopoliisi, Erikin pieru, Hirvisaaren mölinät ja yksi komediahistorian hauskimpia kauden päätösjaksoja. Kirjoittajat ovat ansiokkaasti syventäneet ykköskauden teemoja ja rakentaneet hahmojen välisiä konflikteja GOT-tyyliin. Mitä pitemmälle Maidan etenee, sitä resuisemmaksi ja rähjäisemmäksi hahmot ulkonäöllisesti muuttuvat. Myös tunnelma kiristyy koko ajan synkemmäksi ja mielipuolisemmaksi. Cameoroolit edellä mainitulta Hirvisaarelta ja Turun Pekka Puupäältä, Olavi Mäenpäältä olivat ansiokas lisä.

Päätösjakso Muokkaa

Puhdistus. Panu ilmottaa osallisuudesta pj kisaan. Marco keskeyttää Nicon ja Panun haastiksen, Nicon minuutin aikaraja umpeutuu telttaharjaukseen. Kaikki kävelee pois. https://youtu.be/4KazvzcrrIQ

3. tuotantokausi Muokkaa

Puhdistuksesta ollaan selvitty. Suomi Ensin järjestö on pirstaloitunut kolmeen faktioon puheenjohtajiensa mukaan. Panu vastaan Marco vastaan Mario. Kolmannella kaudella ehkä nähdään tämmönen poliittinen twisti kun Suomi Ensin järjestön puheenjohtajuudesta taistellaan tosissaan. tai sitten ei. Minkälaisiin toimintoihin Panu ryhtyy nyt kun joutuu kärsimään Marcon langettaman excommunication. Tai Nuori-Nico, joka koki saman kohtalon? Löytyykö yhteinen sävel lopulta. 

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki