FANDOM

Olli on tamperelainen mankeli diplomi-insinööri, joka aktiivisesti streamaa Suomi-Maidania omalla Youtube-kanavallaan mankelimaisesti.

Mielipiteet Muokkaa

Olli on mielipiteiltään äärimmäisen synkkä ja täysin mankeli muutenkin, vaikka harvoin kommentoi kuvatessaan. Hänen mankeliaivojensa mukaansa esimerkiksi holokausti ei ole totta, ja itse asiassa Auschwitzin keskitysleiriin pääseminen oli hengenpelastus monille.

Ananas kuuluu Ollin mielestä ehdottomasti pizzaan.

Poliittinen ura Muokkaa

Olli on myös tunnettu yhteyksistään tamperelaiseen mankeliin historioitsija Seppo Lehtoon. Miehet tehtailivat yhdessä tuumin henkilöön käyvää halventavaa verkkosisältöä siinä määrin, että rikoksen tunnusmerkit täyttyivät. Sakkotuomio oli sen verran iso, että Ollin omien sanojen mukaan kuukausittainen ulosotto jatkuu näillä näkymin ainakin 30-luvulle. 

30-luvulla on muutenkin suuri paikka Ollin sydämessä, sillä hän on aiemmin mankelina yrittänyt herättää fasistista IKL:ää uudelleen henkiin puolueena. Sittemmin hän on ollut kaksissa viimeisissä eduskuntavaaleissa Piraattipuolueen kansanedustajaehdokkaana ja kuntavaaleissa 2017 Perussuomalaisten sitoutumattomana ehdokkaana.

Kanava Muokkaa

Lähteet Muokkaa